Rød leppestift

Bookmark and Share
Av bloggtittelen skjønner dere kanskje at jeg har en greie for rød leppestift.. Bruker det en gang i blant, mest til hverdags. Fargen gjør meg i godt humør (derfor bruker jeg ofte leppestift hvis det regner), jeg føler meg litt ekstra fin og folk ser litt rart på meg. Synes det bare er gøy, og nå føler jeg for å reklamere litt!

Den røde leppestiften var superelegant i gamle dager, og er det fortsatt.Bilde fra Foto Decadent

Ikke vær redd for å bruke en farge som synes, du får sannsynligvis bare komplimenter (alt fra fremmede folk til lærere har kommet med positive tilbakemeldinger når jeg har brukt rød leppestift).
Bilder fra Foto Decadent
Bilde fra Oslonights

Eller du kan bruke en mørk rødfarge, det er spesielt fint på kvelden.Agathe på Stylebytes

{ 0 comments... Views All / Send Comment! }

Post a Comment

Popular Posts